Feelings

Tänkte kika in å lämna ett inlägg då det var för längesedan nu. Lovade ju bättre uppdatering... Men men
Dagarna här är upp och ner. Ena sekunden vill jag bara hem, andra sekunden stanna för evigt.. Jag har ångest över pengar, tid, jobb, människor. Alltså en jäkla massa känslor bubblar upp nu när jag har mer tid att tänka.
Igår längtade jag hem för första gången men efter att ha pratat med både mamma å pappa å fått veta att inte mkt har ändrat sig så kändes allt bra igen. På kvällen blev det sedan fest som slutade med hamburgare å pommes <3 BIG love.
Idag vaknade jag bakis å trött på livet (igen). Snackade med min kära vän adam georgson på facebook å även fia å joelle vilket gjorde mig mkt gladare. Sökte lite mer jobb gjorde jag med. Vi gick till parken å åt sushi, träffa kenza och kollade alla pass på gymet som ligger vid stranden. Ska nog börja där! Sen ringde evve som jobbar på en hästranch nu och sa att hon kanske hade ett jobb till mig!! På ett hotell in the middle of nowhere. Men ett jobb är ett jobb. Efter evve ringt så ringer ett aussi nr till mig. Min mobil som inte funkar går inte att svara i så skickar ett halvtaskigt sms tillbaka (se bilden) då jag tror de är evves svenska kompis på hotellet som ringer mig haha. Då visar det sig vara ett cafe jag sökt jobb hos!!! Jag skämmer ut mig å allt blev lite fel men i morgon ska jag på trial! Så då ska jag göra så jäävla gott kaffe så de inte kan säga nej. Ska vara så glad å grym så jag får jobbet. Det är ett cafe mitt i centrum. Håll alla tummarna för mig nu!!
Detta gjorde min dag mycket bättre. Även att tjejerna i mitt rum är underbara å vi sitter å pratar om allt mellan himmel å jord gör inte saken sämre. Har börjat hänga med en kanadensisk tjej nu en del. Hon är jättego!

Nu har jag, kanadenskiskan å matilda nyss kommit hem från en låång pw. Jag tror den är 8 km, matilda 6 å kanadensiskan 1 mil. De är ett jäkla bråk varje gång nån nämner hur lång den är haha så nästa gång blir de run-keeper på! Sen avslutade vi med att äta hamburgare.. Hahaha äsch! Lever bara en gång :) puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0