Barkly

Herregud vilken kvall igar! Har aldrig haft sa kul! Alla pa hostelet firade att en kille kommit tillbaka med en stoor fest och sedan utgang.
 
Alex flickvan har kommit fran sverige nu och de har checkat in pa ett hotell (fancyfancy) och istallet har David flyttat in pa coffe. Sa i torsdags motte David och jag upp dem for en liten frozen yogurt och sedan hang i deras hotellrum. Val dar kom det upp en champagneflaska och det blev bara mer och mer lyxigt haha.. Ej van vid detta sa att saga. Vi stack tillbaka till coffee palace och lagade tacos och fixa oss for utgang. Vi hade tankt att dra till base och nar vi val var dar kom vi ej in da vakten dar ar ovan med min kompis matilda och bara gor livet surt for oss och henne. Sa kvallen slutade i receptionen dar vi hangde med hostelfolket och malade teckningar pa whiteboarden vilket inte var helt fel det heller.
 
 
Igar, fredags, ryktades det om en feet fest pa hostelet. Jag hangde med mina nyfunna stockholmare pa en fika pa ett konditori med jattebakelser. Drack en smoothie dar dock. Sen drog vi tillbaka till hostelet for att ata lite och sedan ga pa second hand jakt. Jag gillar ej secondhand sa mycket da det ar sa jakla stokigt men min kompis hanna hittade en troja hon skulle testa men ej ville ha sa den tog jag. Svinskon, stl xl man size och den ar marinbla med boston massachusetts text. Sa man ba: har ju bott dar liksom. haha ;)
 
Kvallen borjade sjukt bra med alla sjukt taggade personer och massa bra musik. Aven att vi skulle till barkly gjorde allt battre med da det ar sjukt bra musik dar. Alla oste fran forsta sekund till sista och allt var bara saa roligt! Har fatt sa sjukt manga roliga kompisar har pa hostelet. Kommer aldrig vilja aka..
 
Idag ska jag klippa mig. en tjej pa hostelet gor det for 70 kronor. Sen ska jag aven farga mitt har. Kopt en farg pa resa for 35 kronor. Kanner mig mycket ekonomisk haha. Ikvall blir det fest igen. Nyktert for min del eftersom det blivit lite mycket av det goda nu i ca en vecka. Nu ska jag kolla upp om jag kan fa min nya zeeland resa till ett bra pris. Ush! Har lite angest over det. Vill verkligen inte hem snart men om jag maste hem for jag inte har pengar sa far det la bli sa. Dor inte om jag maste hem samtidigt som jag aldrig kommer komma tillbaka till australien pa detta sattet igen och den tanken skrammer mig verkligen. Har dock planer for mitt liv nar jag kommer hem igen vilket jag hoppas kommer aga! 
 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Manda!
Kolla in erbjudandet jag lag ut på Facebook angående att jobba på lyxkryssare.
Kram mamma

2013-01-20 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0