bara en vanlig xbase torsdag

Jaklar.. Gardagen ar valdigt oklar..
 
Borjade dagen med att aka in till stan for att mota upp Line och Hanna for lite lunch och saga hejda da de akt till sydney nu. Vi hade en supermysig dag i stan, kommer sakna dem! Sen akte jag hem till hostelet igen, at lite mat och sedan kom kate tillbaka fran jobbet. Lag och snackade en stund och bara softade i rummet. Kan inte saga nagot annat an att jag alskar mitt rum!! Alla ar sa sjukt goa och alltid sjukt pratiga. Sen gick vi ner till common room for att se vad som hande dar. Da klacker kate ur sig den lysande iden "Vi koper en varsin passion pop!!!" Dar slutar minnet for min del.. Haha nej inte sa illa var det, men javlar vad kul det var. Haha, kan inte sluta skratta och nu ska jag kolla klart pa alla filmer (filmade sa sjukt mkt)
 
Kan inte sluta flabba at igar hahaha. Jusde, avslutade kvallen med en redig vurpa sa just nu har jag sa javla ont i benet.. Mitt ora dar jag tog piercingen ar sa javla inflamerat sa kan inte sova pa hoger sida av huvudet OCH nu kan jag inte sova pa vanster heller for da ligger saret mot lakanet och skaver!! Problem pa hog niva....
 
Mina fina vanner fran stockholm. ALSKAR att det ser ut som hanna har ett genomskinligt glasoga!
 
Vi har det stokigaste rummet pa hela hostelet tror jag... Pa oversta bilden ar min basta Helen och min basta Kate. Just nu har vi bara en luftgrejsimojs, kommer inte pa ordet pa svenska, och gissa vem som snott den till min sang? ;)))))
Min fina kompis fran kanada
 
Common room pa coffee palace
Kate och Valon, mina roomies <3
 
Har hade vi skadat oss... :(
Men vi hanger inte lapp for det!!!
 
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan dra mig ner mot stan i st kilda for att kolla runt lite i affarer. Ikvall kanske det blir barkley och i morgon ar det australian day som ska firas stort!! Deras nationaldag firas jattemycket sa det ska bli askul! Pa kvallen har vi bbq och bad taste party pa hostelet. Later som riktigt fina dagar for mig :)) Hoppas allt ar bra hemma, tack for alla kommentarer, skitkuul :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0