Australian open and Bank holiday

Ar pa sa javla daligt humor sa jag vill bara hem nu!!!!!!!!!!!!!! Aaahhh..... Vi har fatt bed bugs IGEN och jag ar saklart sonderbiten SOM ALLTID! Hitta en fet bed bug sondermosad i mina byxor i morse, hur javla mysigt var det??? Sa jag masta tvatta ALLA klader och torktumla dem IGEN... Och idag hade en i mitt rum missat att vi skulle ta ut alla saker sa de kunde spraya rummet SA DE HAR INTE GJORT DET. Sa maste ta in alla saker jag har lagt i pasar for att tvatta tillbaka till rummet, ta och badda sangen igen eftersom jag tagit bort allt och IMORGON ska jag behova gora om allt och tvatta da istallet. Far panik pa detta javla mess med att behova tvatta allt och varma det och stada och fixa hela javla tiden, och anda betalar jag ca 1400 kr i veckan for det.
 
Sa, var tvungen att skriva av mig haha..
 
Igar var vi trotta hela dagen. Vi gick och kopte den sjukaste pizzan ever!!!! Det var tacos pa pizzan och fullt med creme fraise (hur stavas det ens??), guacamole, ost, taco-chips, kott och salsa sas. Herregud, det var det godaste jag atit i hela mitt liv verkligen haha, helt perfekt!
  Sen akte jag och Valon in till city for att se final-matchen pa stor screen pa federation square, det var hur mycket folk som helst och det var verkligen skitkul. Men vi trottnade efter ett tag (3.5 timmar haha, helt brutalt langa matcher) och akte hem for att se de sista tjugo minutrarna i common room. Tyvarr forlorade ju Murray sa alla engelsman och skottar var inte jattelyckliga. Tror de festade anda (de har alltid en orska till att festa haha). Jag gick och la mig och nanade.
 
Har kommer de in, Murray langst fram
 
Idag gick vi upp tidigt for att gora allt detta javla jux med klader osv. Sen drog Valon, Marissa (en ny kompis fran kanada) och jag in till chapel st for att kolla i affarer, och framforallt top shop! Vill kopa allt men det slutade med att jag inte kopte nagot haha. I morgon nar jag har fixat allt med kladerna ska jag aka till chapel st igen och verkligen ga igenom alla affarer eftersom jag sag sa manga som var helt underbara och unna mig nagot fint!! Vi lunchade pa ett jattemysigt stalle. Allt var helt sinnes sjukt dyrt men kopte iaf en sallad for 140 kr haha.. Sjukt god var den iaf :)
Valon och Marissa som kopte samma sallad som mig
Gick och kopte frozen yogurt innan, kopte tva, fanns ju inga stora haha ;)
 
Just nu kollar jag lite pa flygresor hem. Kommer hem i borjan av mars. Ska bli ruskigt skont, men samtidigt jattetrakigt. Men som sagt, nu vill jag ha nya utmaningar och jag kanner inte for att jobba har. Jag har jobbat pa tva olika jobb och det har inte passat mig och hur jag vill leva mitt liv har. Sa jag jobbar hellre hemma dar jag inte kanner att jag missar saker hela tiden.
Far se vad som hander ikv, Kate och jag pratade om att ga pa bingo haha. Men ar inte pa humor att gora nagot, jag vill verkligen bara ligga i sangen och deppa. Men det gar inte, livet i melbourne ar for kort for att deppa ihop!!
 
Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla

varför deppa när man är i Melbourne på semester?
kram mamma

2013-01-28 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0