35 grader

Idag är det 35 grader och varmvarm vind. Helt omöjligt att vara ute i solen. Åkte in vid frukost till stan för att hänga med line å hanna innan de åker iväg till sydney. Vi lunchade på ett jättemysigt café och gick runt å kolla kläder i stan. Sen tog jag tramen tillbaka å satte mig lite på internet på tribal travel för att kolla biljetter hem. Har bestämt mig för att komma hem å jobba. De blir inget nya zeeland eftersom de skulle bli för dyrt å jag var inte beredd på att låna 12.000 hemifrån (tror knappt jag skulle få heller, så endast dumt). Så jag stannar här ett tag till och har de superbra. Sen åker jag tillbaka till sverige där mitt nya mål väntar.. Vet ej när jag kommer hem dock, så den som lever får se helt enkelt :)
Nu ska jag äta tacos å sen kommer matilda å karro hem å då ska vi myyysa! Puss å kram. (Och tack mamma för alla kommentarer på bloggen, jättekul å läsa :))


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ser otroligt gott ut! :)
Vilken värme! Puh!
Ha så kul så länge pengarna räcker. NZ finns kvar och dit kan du åka en annan gång.
Har du hittat något flyg?
Vi är i Egypten den 11/3 till 19/3 så så kan vi inte hämta dig.
Kram mamma

2013-01-24 @ 12:51:32
Postat av: Sofie

Värme!!! haha, hade inte vart fel.
Synd att de som ägde fiket va så knäppa. Ska bli kul å träffa dig igen, det va jättelänge sedan nu.
Kommer du hem när de är i Egypten så vet du att jag har bil! ;)
Bamsekram

2013-01-24 @ 16:53:58
Postat av: Sofie

Söderblom är deet, hehe.

2013-01-24 @ 16:54:50
Postat av: Karro

Alskar alla egobilder. Speciellt dom nar tyska tjejen fyllde ar. Det var svart att lugna sig efter det. Annars kan du flyga till Kopenhamn o bo hemma hos mig lite haha. Puss

2013-01-25 @ 02:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0