Neighbours night

 
Hade en sjukt kul kvall i mandags! Vi kom dit och fick bord tillsammans och sedan kom skadespelarna fran neighbours in och gjorde lite stand up och korde lite lekar. Jag blev saklart centrum av kvallen, sa jakla jobbigt! De ropade ut vem kommer fran ENGLAAAND???!! osv alla lander och sist men inte minst ropade de vem kommer fran SVERIGEEEE??? och ingen svarade och jag ropade saklart INTE. Men alla pa coffe som var dar pekade och ropade mitt namn sa jag fick komma fram pa scen hahaha. Klart han fragar vad jag vet om neighbours och om jag brukar kolla pa det..... jag svarade "eeh.. sorry men har aldrig hort talas om det innan" och han borjade forklara och dar stod jag som ett mongo hahaha.. Jattejobbigt, trodde jag skulle do. Sen kunde han inte slappa det sa nar det var dax for dem att spela (da de har ett band med) sa mitt i sangen nar alla star och dansar skriker han " VAR AR AMANDA FRAN SVERIGE?????" sa fick jag annu en gang komma fram och han ba DENNA LATEN AR TILL DIGGGGG" Haha sa skon!
Sen drog vi vidare till Robarta och dansade lite innan det blev sangdags. Lyckad kvall!
 
Igar blev det en chilldag. Jag lag mest i sangen och lyssnade musik och stadade och packade. Gud va mycket saker jag har! Maste skanka massa klader for har kopt massa fint nytt. Men de ar det vart! Har hemlangtan nu faktiskt. Kanske for jag kanner mig sa himla klar har. Allt ar exakt samma och jag utvecklas inte for fem ore. Behover nya utmaningar!
 
Idag har Kate och jag haft en tjejdag. Vi har kopt en nyttig frukost och gjort ansiktsmask och kollat pa tjejfilmer mycket mysigt. Dock ar allt valdigt mystiskt med mitt kort och det gar inte att ta ut pengar men jag har fatt tillbaka de pengarna som de tog fran det men inte lika mycket. Var pa westpack idag eftersom jag tar ut fran deras atm men de kunde inte hjalpa mig. Sa har 50 dollar att leva pa haha. Mar pissdaligt nar jag inte har pengar eftersom jag alltid har jattemycket i vanliga fall sa kanner mig nere.. Tur att jag har sa mycket att se fram imot nar jag kommer hem fullspackat med goa personer att traffa. Hoppas jag glommer av att jag ar pank..
 
 
Har ar jakeln som var huvudpersonen som holl pa och tjata med mig
 
Kan aven bjuda bilder pa giftet och mig nar jag holl pa att do haha
Se hur svettig jag var hahaha.. Satan, det sitter fortfarande kvar i skallen. At aldrig nagot du ej vet vad det ar!!!
 
XoXo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0