Mina sista dagar

Hello bloggen
 
Allt rullar pa som vanligt forutom att allt ar sista gangen for mig hela tiden.. I torsdags var jag och Valan ute pa lite aventyr pa base. Varldens basta tjej och vi har alltid sa sjukt roligt ihop.
 
Lite bilder innan vi gick till base
 
I gar (fredag) var det meningen att jag och valan skulle in till chapel st och kolla i lite affarer osv. Vi hoppa in pa en skonhetssalong dar Valan skulle fixa ogonbrynen. Jag gjorde en valdigt valbehov pedicure. Sa javla ackligt nar de filar bort huden.. Backpackerfotter ar inte att leka med! Dock somnade Valan ratt gott i soffan medans jag fick pedicuren sa vi akte hem istallet och tog en liten nap sadar pa 5 timmar. Hart att ligga pa topp.
 
Svart att valja farg eller vad? Blev den blaa langst ner i mitten till hoger.
 
Sedan pa kvallen var det dax for min sista kvall pa barkely. Det ar definitivt mitt favvostalle for backpackers. Musiken ar alltid sa jakla bra och alla ar skona. Jag hade fatt ca 15 gratis drinkbiljetter av karro innan hon akte sa dem anvandes flitigt under kvallen. Allt var bara sa bra och vi hade sa kul! En riktigt bra sista kvall dar verkligen.
 
 
Idag blir det en lugn dag. Valan jobbar, Kate jobbar och Tiera jobbar. Dock ska vi ha varldens basta dag i morgon. Det ar finalen av st kilda festival och det ar massa band som spelar hela dagen och pa kvallen ska vi till kates jobb och lyssna pa ett jattekant band som jag glomt av nu vilka de va haha. Men det ska bli saa kul och det kommer bli en perfekt sista dag for min del.
 
Jag aker ju som sagt hem pa mandag. Ush kan inte beskriva kanslan. Ar helt borta i skallen nar det galler kanslor. Kan inte fatta att australien ar over. Att jag ska hem till kalla sverige och trista falkenberg nar jag svettats har i 4 manader och inte den ena dagen har varit den andra lik. Men samtidigt ar jag sa jakla klar har. Jag kommer inte vidare. Jag har heller inga pengar att aka nagon annan stans sa jag kommer hem istallet. Det ska bli sa skont med ett frescht hem och en normal dusch, toa och sang. Vi har bedbugs igen och det ar tredje gangen. Jag orkar inte bry mig for jag aker hem.
 
Bjuder pa lite fula blandade bilder haha: 
 
Nu ska jag packa ihop mina saker. Herregud! puss a kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0