home and alive

Okej, är som sagt hemma nu. Behöver lite tid att återhämta mig och ställa om mig. Det är snö ute vilket jag nästan blev lite chokad över haha trodde det var borta. Jag har ingen mobil som fungerar. Å internet har varit nerkopplat i 3 dagar så har inte kunnat få tag i någon. Har varit hos farmor och farfar två nätter och igår hade jag och Joelle myskväll (jag somna vid 8.. kul kompis)
 
Ett av mina nyårslöften förra året var att jag inte skulle starta massa projekt och sedan lägga ner när de blev för jobbigt. Ett av projekten var bloggen. OCH JAG KLARADE DET! Jag bloggade flitigt i ett år. Uppdaterade ofta och gav inte upp. Men nu känner jag att inspirationen inte finns där längre. Kommer ångra det sen, men det blir färre uppdateringar på denna blogg. Tyvärr. Men mitt liv är inte speciellt intressant, varken för mig eller någon annan haha. Mina planer för våren och sommaren samt även höst är att hitta lägenhet och jobb och flytta till stockholm. Det blir inte mycket resor på ett tag. Åtminstånde inte långresor som är på flera flera månader. Behöver andas lite. Har flängt iväg till usa och nu australien. Älskade australien, men de är i sverige jag vill leva, det är här jag är hemma. Nästa stora resa kommer gå till usa för en längre roadtrip. När vet jag inte, utan det tar jag då.
 
Hoppas ni tappra läsare förstår varför jag väljer att sluta. Kommer säkert lägga in lite inlägg då och då, men inte regelbundet. Puss och kram
 
 
Bjuder på lite bilder från rhodoes. Längesedan nu. Drömmer mig bort till bruna ben och sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0