hattfest och jobb

Fredagen borjade med uppstigning halv 9 for jobb. Helt perfekt da det faktiskt inte var omanskligt tidigt som mitt forra jobb da jag fick ga upp halv 7 varje vardag.. Bossen plockade upp mig utanfor coffee och jag steg in i hans bil/dator. Det var den sjukaste bilen i alla vagar. Fran utsidan var den brutalt lyxig och nar man steg in dog man. Fick ur mig ett litet kvidande "fin bil!" Sa jakla cool, det basta var nar han backade och det kom upp exakt hur det sag ut bakom genom en kamera som visades pa storbild i bilen. Sa de var bara att backa pa utan att behova vanda sig om.
  Vi plockade sedan upp en annan kille som skulle vara med a stada. Sen kom vi till huset, jag blev tilldelad badrummet, toan och koket. De tre varsta av de varsta. Jag skrubbade duschen i 4 timmar! Det var har overallt och det var ingrodd smuts som var sa javla ackligt.. Ska inte ga in pa mer detaljer haha. Men det var verkligen bara att bita ihop och gora det. Det finns varre jobb och tiden gick jattefort. Lyssnade nan timma pa christer i p3 och snackade med den andra killen som kom fran israel. Han var jattetrevlig verkligen. Vi stadade utan nagon langre rast fran 11-18 men fick betalt fran 10-18 vilket agde. 120 dollar fick jag, vilket ar nastan 1000 kronor. Satt valdigt fint kan jag saga. Nar jag kom tillbaka var jag vralhungrig. Hade stadat och kampat med den javla duschen utan att ata pa typ 9 timmar sa det blev burgare och pommes. Borde egentligen inte, men man lever bara en gang hehe.
 
Sen var det dax for party! Jag som fortfarande ar skitforkyld (mar typ samre idag, eller sa haller de pa att slappa) var supertrott efter jobbet. Men efter en lang varm dusch kande jag mig mycket battre. Jag bestamde mig for att dra ut nyktert vilket jag inte angrar. Vi hade en hattfest uppe i chris rum forst som var sjukt kul, sedan hangde vi nere i receptionen med han som ager stallet. Det var helt galet hahaha. Han skulle komma och kolla coffe sa allt var bra infor inspectionen som ska vara i nasta vecka. Slutade med att han var stupfull?! Haha alla dog typ, da vet man att coffe inte ar det seriosaste hostelet. Men ack det basta i varlden! Sen drog jag med nagra tjejer till barkley. Var dar i typ 20 min sen dog jag nasdoden. Kunde inte andas sa gick hem. Satt a softade lite men gick och la mig ganska fort. Anda en sjukt kul kvall haha.
Whatcha think of my new hair?
Valon and Helen
Jag, Tiera och Kate
Hela hattfestganget. Det ar fran vanster, Karro, Matilda (mina svenska bastisar), Tiera (som knappt syns) hogst upp ar tre asgoa engelska tjejer, sen ar det jag, kate, valon och Helen och langst fram ar Chris och en annan jag ej vet namnet pa haha.
Kate, varldens sotaste!
Mina BASTA skaningar, som aker fran mig i morgon. Kan inte fatta de :(
Ush, har verkligen blivit rund i facet, ser ut som en fet liten bebis.. Men de blir det andring pa nar jag kommer hem!!
Hahahaha dooor
Agaren av coffee palace
Jag och min tiera
Shots!
 
Har bokat hembiljett nu. Sager dock inte nar hehe. Men har ett litet tag kvar har som jag ska gora till det basta nagonsin med mina basta vanner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0