The pressure

Det är med sjukt stumma armar jag skriver detta. Var på det roligaste, svettigaste och jobbigaste danspasset någonsin igår. Det var så jäkla roligt och är fortfarande i lyckorus. Det filmades även så ska se om jag kan lägga upp det här.
 
Idag har jag jobbat och tränat så nu är jag helt död. Jobbar nästan varje dag nu vilket är såå skönt! I morgon blir det jobb 8-13 på tullbro, sen 13.30-18 på peters, sen julbord med laxbutiken halv 8... Kommer bli en galen dag men så himla kul. Älskar å göra massa saker! 
 
I helgen blir det lite jobb och kanske en utgång på fredag. På söndag åker jag till ewie i smögen och stannar där några nätter å myser. Toppenvecka med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0