Ordinary life

När jag känner mig arg, ledsen, sviken vad som jag nu känner som gör mig nere sätter jag alltid på världens power musik på högsta volym. När jag lyssnat klart på några låtar känns verkligen allt bra igen. Det fungerar varje gång!
 
Denna helg har gått i ett. Lördags jobbade jag från tidigt på morgonen till klockan fem, halv 6 var jag hos min chef på peters och klockan 6 åkte vi iväg till Ästad bondgård för julbord. Så otroligt mysigt och trevligt. Jag som fortfarande har jätteont i munnen och tungan höll på å dö i slutet typ dock. På söndagen jobbade jag 10.5 timmar och sedan somnade jag klockan 9 på kvällen. 
 
Fick ny medicin till munnen, vill hellre dö seriöst än å ha så här ont. Har så ont, tror ingen förstår den smärtan. Den nya medicinen skulle vara starkare men jag kanske behövde ta den i 1 månad innan de skulle bli bra igen. Orkar inte, har redan haft skiten i 3 veckor.... 
 
Annars händer inget speciellt. Jobbar på tullbro nu lite i mellanåt och har ganska mycket jobb på peters. Helgerna går åt till att jobba på laxbutiken så cashen rullar in iaf.
 
Btw har jag nog hittat de program jag vill läsa i höst!! Är mer än excited men mer om det en annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0