Juuul

Julafton om mindre än en vecka. Herregud vad tiden går fort alltså. Så jäkla härligt! Åker till lovely London om en vecka på söndag vilket verkligen äger.
 
I söndags körde jag ca 25 mil till Smögen och Kungshamn för att hälsa på min fina kompis Ewelina som flyttat från stockholm till sin pojkvän. Så himla mysigt vi hade det. Det var dåligt väder så vi var inne och kollade film hela dagen på måndagen och gjorde de godaste bullarna någonsin. Hade jobbat varje dag och gått upp vid 6 varje morgon den veckan så jag behövde det såå mycket.
 
Julklapparna är så gott som klara och jag ska strax in till stan för att fixa de sista. Sen blir det jobb varje dag på peters fram till julafton. Väldigt uppskattat!
 
Nu måste jag fixa mig och dra in till stan så jag hinner med jobbet också.
 
Puss och kram
 
 lite snygga bilder mandy å jag tog när vi precis hade bokat om resan till indonesien. 33 dagar kvar
 
 Bilder från smögen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0