Tisdag

Är strax påväg till halmstad med matilda och mamma. Lyssnar på lite ny musik på spotify och längtar iväg till stockholm. För er som inte vet flyttar jag om lite mer än en vecka. Ska bli så kul, men så läskigt. Vet inte om jag lyckas hitta lägenhet eller inte och har lite ångest inför detta.. Känns som om jobb löser sig när jag hittat en lägenhet men man vet aldrig. Måste tänka positivt. Det brukar ju vara så att jag läser tillbaka och suckar och ba: varför ha sån ångest, det löste ju sig! Hoppas detta är en sån gång nu med!
 
Igår gjorde jag en galen sak också. Vet inte om det är läge än, men programmet känns väldigt rätt iaf. Kommer jag in i lund tar jag nästan det, men de tror jag knappast jag gör. Vi får helt enkelt se. Men nu är det all fokusering på stockholm och att hitta lägenhet där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0