Smile for me

Ligger här i soffan och kollar ut på det härliga vädret, not! Ligger och fryser i soffan och bara tanken på att jag behöver gå upp härifrån om 10 min för att dra på mig träningskläder får mig å vilja somna ifrån det.. Nä man de ska bli kul å se om de kommer lite nybörjare på orienteringen. Dock lockar inte vädret för fem öre... 
 
I morgon jobbar jag för sista gången, ska bli jäkligt skönt. Känner mig faktiskt trött på å jobba i skolan just nu. Framförallt eftersom killen jag har hand om inte är det minsta intresserad och skiter i att gå på lektionerna, komma i tid och det jag lär honom...
 
Längtar till de 14 graderna som utlovas. Sommaren kom fort
 

 
Ibland älskar jag verkligen min kurviga kropp. Dags att sluta få panik och hetsbanta och istället face it. Jag har mycket höfter och rumpa. Allt sätter sig på mina bröst och på höfterna och det är dags att älska det man har och sluta älska det man inte har. Sen kan jag ju alltid bli hälsosammare när det handlar om träning. Men sen när var det så viktigt att träna som nu? Förr tränade jag onormalt mycket enligt många men nu tränar jag onormalt lite om man jämför med den jäkla hetsen som är just nu. Kvarg hit och squats dit. Vem orkar bry sig så mycket att det blir en livsstil? Inte jag. Jag är glad för det jag har och att jag inte ser exakt ut som alla andra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0