migränhelvete

Skojar inte när jag säger att jag haft migrän i 3 dagar!! Släpper de inte i morgon vet jag inte vad jag gör. Det har dock släppt redan mycket mer idag. Men igår var inte roligt. Stod och halvkräkte i stallet hundra gånger. Så fort jag tog i så kände jag hur jag behövde sätta mig ner och dö.. Elina kom igår och gjorde sjuklingen sällis. Vi kollade på filmen brudtärnorna som va rätt kul och myste. 
 
Idag har jag jobbat. Två frågade om jag var med barn. Jättekul å få höra va.. Hur klumpiga människor finns det? Alltså folk man faktiskt inte känner speciellt bra som bara vräker ur sig sådant.. Hoppas bara förklädet satt stort om magen för sen när jag tog bort det var de ingen mer som påpekade. Men ärligt? Var är respekten?? Så många kunder som inte är trevliga och man måste ändå vara såå go tillbaka för det ingår. Men ibland vill man bara kasta sig över disken och banka vett i skallen. Jaja, förstörde min dag iaf. Härligt, härligt.. 
 
Slutade iaf redan vid 12 så träffade nico en stund och va ute och gick och solade i den härliga vårsolen. Väldigt mysigt!
 
I morgon åker jag till boråås och hälsar på min fiina fia!!!
 
Hur gosiga är vi inte här? Det mindre gosiga är att jag bränt mina ögonlock hehe
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0