lycklig

Kan här med meddela att jag för förta gången på länge känner mig riktigt lycklig.
 
Igår var jag i borås hos min finafina fia och hälsade på. 7 timmar kändes som en och plötsligt var jag tvungen att åka hem... Tur jag vet att fia och jag kommer spendera mycket tid ihop i stockholm i sommar!
  I morse red jag ut på lånritt i det underbara vädret. Fixade två hästar och åkte på fika/lunch på stålboms med michelle som var min bästa kompis när vi var små. Sjukt kul och mysigt och allt är verkligen som förr när vi var små. Vi känner verkligen varandra utan att ha umgåtts på jag vet inte hur länge. 
  Nu ikväll har jag redigerat min härliga film om australien. Den blir asbra!! Lite lång kanske haha men äsch. Ikväll har vi även grillat för fösta gången för i år och hur gott var inte det??
 
I morgon blir det orientering och sedan rida på helge för sista gången. Måndag drar jag till gbg å så ska jag färga håret. Resten av veckan blir go med jobb och sen flyttar jag i helgen. Woho
 
 
skulle upp igår hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0