Lördag

Det är lördag och det är skinande soool! Så underbart. Jag sitter somvanligt på espresso house och tar internet haha.. Laddar ner lite serier och sådant jag kan sysselsätta mig med utan internet. Har suttit i live chat med halebop idag och de kunde inte hjälpa mig. Blir så arg för det har tagit slut i mitten av båda månaderna jag haft det nya abbonnemanget och det är på 3 gig... Men tror det är alla poddar jag lyssnar på så ska ladda ner alla nu på detta internetet så jag har dem. Så tråkigt att inte kunna använda internet bara, men men. 
 
Jag vill sätta mig på en uteservering sen när fia slutat men hon är fortfarande sjuk och inte så taggad så får se vad som händer. Ikväll ska jag till Ellie på vinkväll iaf så ska bli roligt :)
Tack för kommentarerna mamma haha, det är kul å läsa :)
 
Skulle behöva lite av det här just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0