Lite bilder från det senaste

En solig dag på plattan. Brukar kolla lite på droghandeln som äger rum där helt öppet. Ser de mest smala, utkargade amfetaminmissbrukarna som går runt och träffar sina dealers. Så jäkla hemskt att se.
Biblioteket där jag hänger.
Läste några kloka ord i en bok jag läser. Så sant, så sant..
Lite av en utsikt från tanto där jag brukar springa
Har varit på intervju idag för ett cateringföretag som verkar jätteroligt. Fick även världens mest älskade sms från ett cafe jag varit på intervju hos. Tack! Så jäkla gött å vara en av dem som får provjobba!
Hänger hos fia och äter onyttigt, som alla andra dagar. Ush skärpning. TUR jag är ute och går så pass mycket som jag faktiskt gör :)
 
Lite av det jag hade att bjuda på! I morgon ska jag träffa nicole berger från falkenberg en jättego kompis. Ska bli väldigt roligt :D 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0