Kunde inte haft de bättre

wow vilken påsk! Bästa påsken på länge verkligen. Och vädret har bjudit på sol och härligt väder för våren är faktiskt påväg nu. Jag känner mig så mycket bättre när solen skiner (vem gör inte det?) så är på vädigt bra humör. 
 
Igår var vi hos farmor och farfar på påskmat. Himla mysigt. Sen kom Linn till mig på kvällen och vi åkte till Per som flyttat till falkenberg med sin flickvän. Där väntade fyra goa killar som lagat sjukt god mat. Vi snackade minnen och festade till det. Jag tog med min dator där jag sparat massa fula bilder på oss sen vi var små och det var riktigt lyckat.
 
Linn sov hos mig och i morse gick vi en promenix till stan och stålboms för att äta frukost. Sjukt gott var det. Nu har vi varit på stranden och kollat runt lite i falkenberg. 
 
Nu ska jag vila lite och sedan ska jag rida ut en sväng på helgeälg. Perfekt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0