i bra sällskap

Va kul det var å träffa frida i göteborg. Har inte setts på 1.5 år och allt va exakt som vanligt. Vi flamsa runt och på kvällen åt jag världens godaste räksallad. Väldigt härlig dag förutom att de va svinkallt!! Håret blev jättebra också. De är mycket ljusare och i min normala "råttfärg" med ljust i. Ska lägga i ännu ljusare senare.
 
Igår jobbade jag från 8- halv 3 och sedan gick jag till anghems och kollade på smycken. Hittade en ring från sandbergs som jag har ett jättefint armband ifrån som jag ska köpa. 2500 kr kostade den och då har jag 500 kr kvar. Tror jag ska köpa ett par örhängen för dem. 
 
Sen kom sebbe och vi myste och kollade på min film om australien. Han är den enda som sett hela. Jag tvingade honom eftersom han förstörde våra kladdmuffins :((( haha nä, de va visst jag. Vi åt asgod lax på kvällen och sen somnade jag tidigt. 
 
Idag blir det ett snabbt möte efter jobbet och sen ska jag hem och städa rummet och packa packa packa! Snart i stockholm! Fick ett gött samtal av fia andersson igår om lägenheter och hon känner att hon kan stå ut med mig lite till i sommar haha. Hoppas detta med lägenheter löser sig fint nu verkligen :)
 
 
orkar inte, vad är felet med att alla min bilder vänder sig?? Tur man kan se fina fia och hennes sjukt fina kök!
 
frida och jag såg en tjusig kille med glasögonen på sne, så kunde vi inte sluta ha dom snea själva. B-e-a-u-t-i-f-u-l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0