Espresso house

Sitter på Fias jobb Espresso house och chillar lite (och snor internet). De senaste dagarna har jag inte gjort jättemycket speciellt. Jag har mest åkt tunnelbana och kikat runt lite i regnet. Det har verkligen regnat konstant sen jag kom hit.. Vilket är jättetråkigt verkligen. Men får se det som att våren och sommaren verkligen är påväg. I förrgår fikade jag med min kompis Ellie på ett jättemysigt cafe. På tisdag ska jag på en intervju igen för ett cateringföretag som verkar jätteroligt. Annars står det lite stilla på jobbfronten också. Det är lite svårt att söka jobb utan internet. Men ska ta tillfället nu och söka på. 
 
Sen när fia slutar jobba så ska vi hem till henne och softa lite. Hon har blivit sjuk stackaren så vi ska väl mest ta det lugnt och kolla serier :)
 
 
Några bilder från söder när jag var ute och promenerade i lite fint väder (varade typ en timma men jag var nöjd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0