Day one

Nu sitter jag i fias kök å äter frulle. Känner mig riktigt nöjd med tillvaron lite halvbakis så jag vet att jag lever. Om allt går som det ska flyttar jag in i ett rum i en 5a i morgon. Ett rum med eget badrum å kylskåp osv mitt på söder. Hon jag ska hyra av låter väldigt trevlig och det kommer en annan tjej och hyr ett annat rum i lägenheten efter ett tag. Så planerna idag är att åka runt på tunnelbanan. Hitta till jobbet jag ska på intervju hos på tisdag, försöka hitta fias jobb för å käka lunch och antagligen ikväll åka och kolla på rummet. Håller alla tummar jag har för isf flyttar jag in i morgon å flyttar ut den 1 juni å då flyttar jag in med fia istället. I hägerstensåsen tror jag vi ska bo, glömmer det jämt. Bäst är att från midsommarkransen (där fia åblad bor och där jag befinner mig just nu) är det bara 2 hållplatser från och samma tunnelbana. Hur bra låter inte det?!

Så just nu ser allt väldigt positivt ut. Fia slutar vid 4 och jag ska ringa till en som behöver barnvakt och prata lite.

Igår var vi på en förfest hos en tjej som fyllt år. Men vid 11 blev vi trötta haha och åkte hem. Vi har så sjukt mycket å prata om så hela eftermiddagen å halva kvällen spenderades i fias säng där vi kolla på alla bilder från cali. Hur härliga som helst! Ikväll är det min tur å visa bilder å berätta. Ska försöka få henne å se min film med hehehe.

Ska snabbt städa undan nu och ta på mig kläder och ge mig ut! Önska mig lycka till :)


På bilderna är det stockholm precis när tåget rullar in på stationen och svullna jag som blivit förkyld och fått ett rött öga för jag kliat så mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0