Cha cha bloggen

Ligger i sängen å är så jäkla nöjd med tillvaron. Jag har precis gjort klart min 47 minuter långa film om Australien och jag är såå nöjd! :D ska lägga ut den här på bloggen sen när den laddat klart.

Igår träffa jag Ewelina för första gången sen jag flytta upp hit. Hon va asbrun så nu vill jag inte vara med henne längre haha. Jag hängde med ellie när hon taruerade sig och sen gick vi och tog ett glas i solen. Jag Ewe och Ellie drog hem till Ellie för å äta å dricka mer vin och sen sov Ewe och jag hos mig. I morse åkte vi till scandic sergelstorg för frukostbuffé nu när lönen kommit. Så gött! Sen köpte jag nya jeans från Zara åkte hem å sov.

Blev väckt av att min hyresvärd kom in i lägenheten med en annan tjej. Visade sig att hon skulle flytta in här haha. Så jäkla kul! Och jag som inte kan va själv. Är så stolt så tror ingen förstår när jag säger att jag varit själv i 2.5 veckor. Förstår ni?! Det är så galet! Hon verkar så go så. Hon är här för att jobba på hockey vm och det är så kul å ha en i samma ålder som bor här :D

Nu inväntar jag Ewelina som ska sova här igen. I natt tog hon ALLT täcke och jag va galen haha får se hur de går i natt ;)

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0