Bilder på mitt nya hem

Hej! Nu har jag sovit i mitt nya hem första natten. Det gick bra haha. Vaknade vid 8 och låg och drog mig sedan började jag arbetet med att packa upp och fixa iordning. Ser mycket mer hemtrevligt ut nu måste jag säga. Nu har jag rensat min dator, lyssnat på lite poddar och ska strax bege mig ut. Vädret ser väl inte jätteroligt ut. Tänkte ändå hålla mig på söder för att kolla runt lite. Måste handla lite också samt köpa en del nödvändigheter. Betalade denna månaden igår samt depositionen. Råkade lämna pengarna mitt på öppen gata haha, alltså jag är en riktig småstadsmänniska... Men jag kommer nog in i det mer. Måste vara mer försiktig. Kommer på mig själv jämt att ha väskan öppen osv... Inte bra.

 

Har inget internet i huset tyvärr. Hon som äger det sa att hon nog skulle sätta igång det vilket jag verkligen hoppas.. Har ingen lust att köpa något stick till datorn för massa pengar när jag inte ens har ett jobb. Så får dela från min mobil. Så länge det inte tar slut för då blir jag väldigt ledsen haha..

 

Nä, nu får jag gå ut och röra på mig, måste handla lite också. Sen ska jag träffa en kompis som heter Ellie som jag träffat genom Ewelina :D

 

Puss och kram

Före:

Efter:

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Gulligt rum!

2013-04-19 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0