Torsdag

Idag väcktes jag av att mamma kom in typ en timma innan jag behövde gå upp å frågade om jag hade försovit mig....
 
Kunde såklart inte somna om heller så var ute och gick en timmas power walk. Känner mig jättepigg nu och ska börja jobba kvart över 10. Slutar kl 15 och då ska jag med Sebbe till varbergs sjukhus. Hjälp haha nä skb..
 
Ska börja dra mig mot skolan nu. Går dit också. Älskar att gå, får sånna lyckokänslor när jag är ute å går. Helt galet! :D
 

Känner ni igen mig? Längst till höger om någon skulle bli osäker. Håret? Vad hände? Jag och min bästa Ewelina i Oxford, England sommaren 07. Vi träffades på en språkresa och vi är fortfarande jättebra kompisar. Det är sjukt! Soulmates

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0