Todays

Idag har varit en riktig toppendag! Först jobb till 11 och sedan åkte jag in till stan och hämtade min vinst från harvards (frisörsalong). Testade leave in produkten nu, luktar sååå gott! Hoppas håret blir silke när de torkar hihi. Efter jobbet sov jag en stund i soffan. Icke ovanligt. Sover fan mer än alla i hela falkenberg ärligt talat. Lägger mig vid 10, går upp halv 7 och sen sover 2 timmar på eftermiddagen.
 
Sen kom Carro och hälsade på lite. Eller lite och lite, 4 timmar var hon här och det kändes som 1. Helt sjukt hur tiden kan gå så fort! Vi hade hur mycket som helst å prata om och tillslut fick pappa säga åt mig att inte prata så mkt eftersom "käften har gått oavbrutet i 3 timmar". Kbry så att säga.. Vi var ute på en lång go promenad också.
 
När Carro åkte hem drog mamma och jag på träning. Sprang en 5 km bana. Gött jobbigt för jag har inte tränat på tre veckor och mest bara legat hemma. Men kul var det :D 
 
Vad jag vann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0