stolt ägare av ny kamera

Var på expert i varberg med mamma! Really much kaoz där. 25% på alla kameror och det var inte några få utan sjukt många. Försökte läsa på lite om de jag blev intresserade av men hade bara en i sikte dock skulle kärleken till den kameran strax gå i kras...
 
Den kameran jag ville ha är en canon som vi har hemma som tar så otroligt bra bilder. Denna som jag spetsat in mig på kostade 2200 kr och var några snäpp bättre än den vi hade. Frågade han som jobbade med kamerorna på expert om vilken han skulle rekomendera och han sa nej, nej, nej, nej och nej igen till den jag ville ha :((( MEN istället tog han fram en kamera som kostade 1500. Jag tog några bilder och nja.. Brusiga, not fun. MEN sedan tvingade han nästan mig att köpa den för min egenskull sade han. Så jag gick med på det och tänkte att det var så att det brusiga bara var pga dålig skärm på kameran. Och gissa vem som hade rätt!? Båda två. Så tack kära expertmänniska. Denna nya kamera är riktigt bra och jag är supernöjd! 1000 kr gick den på efter 25% och jag är väldigt glad för att slippa betala för 2000 kr kameran som var typ lika bra :))
Så förvänta er fina bilder från australien nu! tre veckor på måndag, just saying
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0