sick

Känns sjukt bra att pappa spydde igår och mådde skit hela dagen. Låg och åmade sig i sängen (hjäälp mig buhu buhu, ni vet män och när dom blir sjuka....) I morse äter jag frulle och hör mamma hosta till på toan. Klart hon har fått samma skit... Bara det inte är magsjuka. Då DÖR jag. Orkar inte bli sjuk igen, kan typ bara skratta åt de snart.. Well får se i morgon om jag blir dålig :(
 
Idag händer det inte mycket i livet.. Har jobbat och ska fortsätta å städa mitt rum vilket är ett evighetsprojekt.. Stort rum + sjukt mycket saker som bör slängas men aldrig slängs (gillar inte å slänga saker :( ) 
  Ska iaf försöka få iväg min ansökan om internationellt körkort så jag kan drive some car in Australia. Vet inte om de är försent. Men sist jag ansökte om det till usa sa dom att man skulle göra de 2 veckor innan och nu är det typ 3 så hoppas de går :)
 
 
Bloggar mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0