Sad day

Idag har varit en väldigt speciell dag. Idag tog jag mod till mig och berättade för Junior att jag skulle flytta och en annan kille ta över efter mig. Tänkte att han skulle tycka det var tråkigt men sen inte bry sig så mycket mer men gud. När han väl förstod blev han så jäkla ledsen. Grät i 6 timmar. Han varvade att vara arg på mig, jätteledsen, vägra prata, bönfalla mig att jag inte skulle åka osv. Ush det var så jobbigt :( Så blev sjukt nerstämd idag. Sista timman så började han acceptera det och jag blev äntligen hans kompis igen. 
 
Tycker så synd om honom. Jag är den enda på hela skolan som kan prata med honom (utom de brasilianska eleverna). Han är så jäkla ensam och vi har verkligen blivit bra kompisar och förstår varandra. Jag har lärt honom massor och han känner sig trygg med att vara med mig. Så jäkla blandade känslor att åka men det blir bra. Vi har ju två veckor på oss att hitta på roliga saker och säga hejdå. Sjukt hur fäst man kan bli!
 
Ikväll händer det massa roliga saker, men jag ska bara vara hemma. Är skittrött och de var mkt pga att se hur jag gjorde någon så ledsen.. Mina kompisar ska ha fest i halmstad, hade varit skitkul men orkar inte åka dit. Ingen av mina kompisar heller. Sen är det någon nattklubb på bratt ikv många ska på men har faktiskt ingen lust. Sparar mig till i morgon då jag ska gå all in! Ska bli skitkul :) Har tagit två sprutor i dag btw å har så jäkla ont i armarna med haha :( 
 
Australia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0