så mycket kärlek

Har varit i stan och ätit lunch på det nya thaistället där brasseriet låg innan. Skitgott verkligen! Åt med mina homeboyzz och när det var dax för dom att gå tillbaka hem och städa (dom tvingade mig att hjälpa dom för jag skitar ner där också, wtf nej?) så fick jag ett räddande samtal att jag var tvungen att komma hem med bilen. Tack mamma <3
 
Idag har jag börjat operation städa rummet. Har städat bort de flesta kläderna på golvet. Detta kommer ta ett år!! Asså panic delux på mitt rum...... Så ska sova lite nu och sen fortsätta. Tänkte fota kläderna jag ska ha med mig till australien och lägga upp sen :) Så roligt att det är så många som läser denna bloggen. Hoppas fler vill läsa sen när jag har åkt också! Hoppas jag kan uppdatera mycket där nere :)
 
Är så jävla festsugeeeeeen. Utflyttningsfest på apoteket på lördag. Gud va hemskt. Det är ju mitt andra hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0