rain

Regnig dag. Jobbar runt lite denna veckan på olika skolor. idag va de tullbro och i morgon blir det fajans osv. Har bytt lite design för vill ha en ny fin, men de funkar inte :( Är trött på min gamla.. 
Annars händer inte så mkt. Var som sagt på 20 års fest i helgen. Va svinkul!! Sen drog vi ut och det var med jätteroligt :)) Nästa helg väntar klubbfest på fredagen och utgång på lördag. Blir nog fint! 
  Fick mina bikinisar och min topp från nelly idag. Woho! Skitnöjd verkligen! Peerfekt. 
Igår träffade jag Ana en stund på kvällen. Hon har precis kommit hem från magaluf med sin pojkvän så härligt. De är bara en månad och tio dagar i morgon tills jag åker. Den ni!
Ikväll blir det träning i orintering och i morgon ska ana och jag snåla oss på ett gratispass på crossfit som är ett gym vid guteriet. Blir spännande haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0