Packa inför australien

 
De här med att packa... Inte världens lättaste. Men jag tycker det är så sjukt roligt! Först och främst har jag ingen backpackerväska som man "ska" ha. Så jag ska köra på vanlig rullväska. Smidigt eller inte, de får jag se där nere. Har fått tips om att ta en rullväska för det spelar inte så stor roll. 
 
När jag kommer ner är det vår i Perth. Det börjar bli varmt men det är oftast rätt kalla kvällar (vad jag förstått det) Så funderar på att ta med mig ett par jeans jag kan slänga sen. Har dock inga jag vill slänga haha. 
Jag kommer ha med mig träningskläder och skor iaf, måste träna där nere också. Vill inte komma hem med 10 kg övervikt på mig. Men det verkar som min resekompis är inne på samma spår så då kan vi träna ihop (iaf fram tills det blir 40 grader på dagarna haha)
 
Har på två-tre månader endast köpt två linnen i affär! Har sparat så otroligt mycket av de pengar jag tjänat. Sen beställde jag ju två bikinis och en top på nelly. Blev jättenöjd verkligen och ska packa med de till australien. Känner fortfarande inte att jag är nöjd över hur mycket pengar jag kommer få med mig, men får tänka på att jag får lite i lön i slutet av oktober, och i slutet av november så det får gå. Ska ju jobba där nere också.
 
Annars är det mest sommarkläder jag kommer packa ner. Har inte så mycket shorts, men de tänker jag ju inte köpa här hemma. Måste ju se vad australien har att erbjuda i shopping. När jag väl sätter igång å shoppar kan jag inte sluta och det är inte bra haha.. Får försööka hålla i pengarna. 
 
Har redan köpt det mesta "tråkiga" här hemma som tandborstar, tandkräm, rakhyvlar osv så jag slipper lägga pengar på det i australien. Om nån vecka ska jag städa mitt rum och sedan välja ut vilka kläder (sommarkläder) som får följa med :))
 
Tänk å slippa en tråkig höst och vinter i här hemma i sverige för att byta ut det mot sol och bad i australien. Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0