Mobilblogg

Får se om detta funkar då de inte gjort det tidigare? Idag har jag jobbat. Var skitroligt å den lilla killen är ju underbar!! Kommer nog bli jättebra detta. Vi stånkar oss fram på spanska, svenska och portugisiska. Så lär mig portugisiska på köpet vilket äger haha! Efter jobbet träffa jag nico å vi käkade thai i stan å sen åkte vi hem till mig å kollade på pretty little liars!! Bäst! Vid 6 åkte jag till farmor å farfar å har varit där tills nu.
Har precis duschat med de man ska ha på sig å tvätta sig med innan operation. Shit fattar knappt att i morgon när jag vaknar ska jag upp å duscha igen å sen är de dax å vara där! Önska mig lycka till!
Nu ska jag sova, bjuder på några blandade mobilbilder. Första är jag i helgen, sjukare går inte att hitta haha helt förstörd, andra är jag och min syster, första gången vi såg riktigt lika ut å tredje något jag vill ha nuuuuu! Men fastar ju innan op så de blir de inget med :) nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0