metallic nails

Har precis målat naglarna och nu lägger jag in all min musik på min mobil. Har inte haft någon musik där innan utom spotify men eftersom jag inte kan hitta min älskade ipod (buhu) så får jag lägga över den. Hoppas jag hittar den innan jag åker iaf!
Har en del musik som sagt 
 

Idag har jag legat i sängen, ätit köttbullar, youghurt, varma koppen och en glass. Det börjar arta sig!!! Är döhungrig nu när jag börjat få i mig riktig mat och ikväll ska jag äta lite lax. Äter mat som är lätt att svälja men i morgon tror jag ärligt att jag kan äta exakt som jag brukar. Hoppas verkligen det! Mitt mål är att vara tillbaka på fredag på jobbet. (om inte onsdag till och med?)
Har varit och handlat med mamma och fick med mig två ben och jerrys hem. Mums. Matilda valde den ena och jag den andra. Eftersom matilda alltid kör på samma smak ( cookie dough) testade jag en ny som jag glömt av vilken jag valde. Får bli en överraskning sen haha..
 
Hade tänkt att gå ut och gå nu, men molnen är svarta ser jag. Ska testa ändå måste röra på mig. Blir verkligen galen!! I 1.5 vecka har jag mest legat och inte varken tränat eller varit ute och gått eftersom jag varit sjuk och nu då opererat mig. Hate it! Kommer inte ens ihåg hur jag mår när jag mår bra.
 
När jag blir frisk från allt detta ska jag njuta sönder och verkligen uppskatta det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0