MEN kuuul

Att mitt förra inlägg inte publicerats. Men nu kom de iaf :) 
 
Idag har jag jobbat på fajansskolan och haft 4orna. Shiiet vad jobbigt det var herregud! 1.5 h x 3 lektioner. Pyssel med crazy galna små söta ungar som mest sprang runt och kastade garn på varandra. Haha herregud! 
 Lunch på 20 min också så det var ingen hit.
I morgon blir det vanliga tullbro med vanliga lektioner (tacka vet jag svenska och engelska) så de kommer nog bli suveränt. Är så glad att jag får så mycket tider nu! Så jag får mer pengar till australien. Är så brutalt taggad nu!
Börjar bli förkyld med vilket suger. Så länge jag är frisk nästa vecka! För annars får jag inte opereras. Blä börjar bli nervös.... En vecka i morgon. Hoppas verkligen det löser sig och att jag inte kommer ha vidrigt ont mer än i en vecka. Måste ju ligga still och inte göra något jobbigt på 10 dagar. Blä kommer dö, och min rygg kommer dö haha. Well well!
 Slut på klagandet! :D
 
Wow säger jag bara! Snyggast på länge http://blog.nelly.com/lisaplace/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0