if i see a light flashing could this be that I'm coming home

Spa på falkenbergs strandbad
 

Wow vilken dag vi hade! Så underbart det var. Först fick vi bada fötterna i döda havets havssalt. Sedan in i en ångbastu på alldeles för många grader för min del med en ansiktsmask av avokado och något mer. Trodde jag skulle avlida där inne dock och fick klaustrofobi känslor men härdade ut nästan hela tiden. Sedan skulle man ta isbitar och svalka av sig (burr) och in i en bastu och sitta och ta det lugnt. Efter det ner i en större basäng där man sedan blev hämtad för Bulgarisk (?) spa ritual. Man gnuggade en påse mot en tvål så det blev massa bubblor. Fyllde påsen med luft och sedan drog av allt varmt skum på varandra. Sen peelade man varandra med en handske. Efter det skulle man in i ett varmt rum och så gegga man in sig med lera över kroppen. Efter 20 min tvättade man bort det och gick till näsa rum och oljade in sig i solrosolja och låg i 50 graders blåst. 
 
Sist på turen var eld relaxen. Där fanns nötter, choklad, frukt, the, kakor osv så låg man i stora sängar framför en gigantisk brasa och tog det lugnt å läste lite tidningar. Sedan gick man till en ny bassäng och där fick man ligga hur länge man ville. Vi låg och kollade ut över havet där några surfade i de stora vågorna och bara njöt.
 
På kvällen gick vi tillbaka till rummet för att duscha och dricka lite cider och sedan åt vi 3 rätters och det var så jäkla gott. Vi gick å la oss vid 10 och kollade på en film. Mamma somnade efter 10 min och jag orkade halva sen var jag med däckad. 
 
I morse blev det en redig hotellfrulle och sedan en liten promenad ut på bryggan och sen hem. Nu ska vi snart åka till varberg för expert-rean. Håller alla tummar jag har för att det finns en kamera för mig där.
 
Bjuder på lite pixx
 
 
Blev inte så bra bilder på maten haha, råkade ha blixt först å skämdes ihjäl...
 
Tänker på dig elina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0