i valet och kvalet

Ska jag operera mig eller inte?
 Ska operera bort polyper och förminska mina snäckor i näsan
 
Fördelar: Kan äntligen andas, slipper tappa andan hela tiden, slipper bli så anfådd och trött av träning, slipper bli förkyld 5000 gånger om året, kan andas med näsan för första gången, kommer må bättre
 
Nackdelar: Kommer må åt helvete i minst en vecka, kommer in kunna äta (kanske en fördel haha), vet inte när jag kommer kunna jobba igen, behöver alla pengar jag kan få, kommer SPY BLOD!?!?, måste sövas, är förkyld nu så är redan dålig som det är...
 
Fick veta idag att jag kan få en extratjänst i skolan tills jag åker. Den kommer ge mig så otroligt mycket mer pengar som jag inte vill/kan missa för detta. En lärare på skolan visste en som varit dålig och borta i 30 dagar. Och det får inte hända!!!
Ringde sjukhuset innan och de sa att jag skulle komma dit, eftersom jag är sjuk så är det inte ens säkert att jag får göra operationen. Men åh, vill jag eller vill jag inte?
 
Pengar i australien, eller hälsa...
 
 
Hjäälp
 

Kommentarer
Postat av: Anna

jag opererade bort mina mandlar och polyper för ett år sen ungefär och jag är 20 nu. Det ont, visst men inte alls så ont som jag hade räknat med. när jag kom hem från sjukhuset åt jag köttfärssås och spaghetti. festade och drack alkohol fyra dagar efter operationen. Jag åt dock ipren hela tiden. men det var de värt. 2 veckor efter operationen mådde jag som en prinsessa.

Svar: TACK! precis vad jag behövde höra. Håller tummarna för jag har samma tur som dig! Kram
Amanda

2012-09-10 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0