I never give up

Idag var det jobb på schemat. Sen drog jag och sebbe till max och åt lite. Sedan bar det av till röntgen i Varberg. Trodde jag skulle avlida långsamt när jag suttit själv i ett väntrum i en timma och sebbe fortfarande röntgade sig.. Sedan drog vi till fästningen och gick en sväng. Avslutade på donken och åt kvällsmat hahaha... + glass såklart. Lagom gött fet känner jag mig just nu :( Tur jag varit ute och rört på mig så mycket idag så de va lugnt. 
Var en väldigt mysig dag! Har alltid så kul med sebbe.
 
Ska snart sätta på en film efter kock-kampen. De va sjukt bra haha. 
 
I morgon blir det jobb 8-15 riktigt jobbig dag med typ 1 timmas rast endast. Ska va med Junior som fått en ny lärare eftersom jag åker. En man från brasilien som studerar på högskolan. Ingen som kunde sagt hur jävla charimig och snygg han var eller..... Dog! Nästnästa vecka ska vi hjälpas åt på varje lektion med Junior. Yes haha..
 
Sebbe nervös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0