header

Yep, som ni ser har jag fått en header!
Har aldrig haft någon men denna får duga eftersom den är gjord på ps elements haha vilket SUGER när man jobbat med de nya photoshopen i skolan. Fattade inget typ när jag gjorde denna. 
Åker ju inte förens om en månad men min kära syster hjälpte mig att lägga in den idag så det får vara så :) Är ju faktiskt inte så långt kvar ändå!! 
Får se hur mycket bloggande det blir i australien eftersom jag inte kommer ha med någon dator. Men kommer ha med mobilen så isf får det bli lite fler mobil-inlägg istället.
 
Kommer snart göra en ny kategori som heter Australien med där jag kommer skriva lite om förberedelser och hur vi ska resa, vem jag ska resa med, vad jag vill göra osv. Hoppas ni vill läsa om det! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0