förstörd

Tror helt ärligt jag aldrig mått såhär dåligt av en förkylning. Snyter ut halva näsan och har sjuk huvudvärk (även efter 4 alvedon!!) kan inte äta, kan inte stå upp och somnar hela tiden. Värst är att jag absolut inte kan andas. Å varför jag inte kan andas är för jag har ju fel på luftvägarna och ska operera mig på torsdag. Asså jag kan inte ta andetag ibland och det är så jävla läskigt. När jag vaknar efter mina naps så kan jag inte andas utan jag måste ta jätteandetag för att få igång de igen. Otroligt läskigt.. 
Hoppas denna förkylning är en brutal som håller sig få dagar istället för en mesig som håller sig länge. Åh fan om jag inte får operera mig på torsdag pga detta.. Kan inte säga det nog gånger.
 
Bjuder på tre fina bilder istället, en dag då jag mådde väldigt bra:
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0