Filmtips

Wow har sovit hela natten fram tills nu! Från typ 1-9 och ändå sovit hela dagen! As bra ju :)
 
Eftersom jag inte har så mkt att göra har jag laddat hem massa filmer. Igår såg jag två stycken som jag kan rekomendera.
Själv är jag en sucker för deckare. Älskar wallander, beck osv. Min nya favorit är Maria Wern och igår såg jag
Maria Wern - Stum sitter guden.
Den var jättebra och verkligen sevärd. Rätt äckliga mord kan jag säga haha så kanske inte för den som ogillar blod och avhuggna huvuden.. 
 
Jag såg även The town som handlar om ett gäng rånare som rånar banker och hur de kommer undan. Hur en (ben affleck <3 ) av dem blir kär i ett vittne som han har lovat att följa efter. Hon känner inte igen honom och så handlar det en del om deras liv. Även denna riktigt bra så den rekomenderar jag!
 
Dessa två såg jag igår och idag har jag att välja mellan:
 
Dark shadows, dark tide, prometheus, safe, snow white and the huntsmen och what to expect.
 
Tror det blir what to expect nu. Se bara vilka som är med i den!! 
I huvudrollerna ser vi stjärnor som Cameron Diaz (Charlies änglar), Jennifer Lopez (Kärleken checkar in), Anna Kendrick (Twilight), Elizabeth Banks (Hunger Games), Dennis Quaid (Far From Heaven), Chace Crawford (Gossip Girl) och komikern Chris Rock.
 
Har alltid varit kär i Chace Crawford så hoppas han är lika snygg i denna filmen som i GG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0