Festival

Igår var det 15 september. Det betyder en månad kvar tills jag åker till Australiaaa!!
 
 
En stor festival i Australien är Big day out. Där red hot chili peppers och the killers är huvudnummer. 
 


Det är musik som jag normalt inte lyssnar på, men både rhcp och the killers är två band jag tycker mycket om. Framför allt the killers. 
Andra band som spelar är Yeah yeah yeah's, band of horses, vampire weekend, kaskade osv. Känner inte till dom speciellt mycket. Men festival är alltid festival och det hade varit skitkul att gå på denna!
 
En annan festival som är i precis min smak är
 


Jag dör varje gång jag tänker på den och är det något jag MÅSTE så är det att pricka in en av dagarna!!
Dj's och artister som Tiësto, avicii, calvin harris, example, carl cox, tommy trash, laidback luke, chuckie you name it kommer dit och jag vet att de garanterar ett sjukt ös!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0