Do what makes sense to you

Idag har jag jobbat från 8-14 på skolan och sedan bara varit hemma och tagit det lugnt. Har läst en sjukt bra blogg som en tjej som varit i australien skrivit. På en av bilderna så bara känner jag igen en tjej sjukt mycket.. Tänker inte mer på det men sen ser jag bilden igen och kommer på det! En GRYM mat och träningsblogg jag läste förr. Massa tips varvat med mycket personlighet. Jag älskade den bloggen! Sen raderade hon den eftersom jag tror hon tyvärr fick ätstörningar och åkte till usa för att jobba. Sen hitta jag hennes nya och sen försvann den. Och gissa jag saknat att läsa hennes bloggar (som den bloggnörd jag är) Och såklart var det hon och jag hittade även hennes nya blogg! Happy girl!!
 
Nu ska jag snart träffa nico en stund. Vet inte om hon vill med på en power walk eller om jag ska gå en själv och sen träffa henne. Vet inte hur det blir med jobb i morgon, jag och carro kanske ska luncha så hoppas jag isf har en lång lunchrast. På kvällen är det fok-fest. På lördag vet jag inte riktigt, får bli lugnt för ska inte dricka alkohol för operationens skull och sedan på söndag morgon ska jag springa i ett lag på en orienteringstävling. Så gäller å ladda upp!
 


Var tvungen att betala av lite skulder från mitt sparkonto (visum, kläder från nelly och utgång bla) till mamma. Mitt egna vanliga konto gapar rätt tomt. Fjuttiga 3 kronor har jag levt och klarat mig på (!!) i en vecka nu. Wow haha, har tagit sparandet till en ny nivå. Var tvungen att lägga in 200 kr. Vill inte röra mitt sparkonto mer!! Har redan ångest som det är. Men har fått mer jobb än jag trott och kommer ju inte göra av något när jag ligger hemma i 10 så det löser sig. Får inte in några pengar, men går iaf + - 0.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0