Dagens plus och minus

PLUS
Fick mycket mer lön än jag trodde av tullbro, fick 1100 kr ungefär för att bara ha jobbat en dag på tranpenad och väntar även på en lön från Peters! PENGAAAR. Moneymoneymoneylovelovelove. 
Jag är snart klar med att ha städat skrivbordet
Jag hittade min plånbok (tack gud)
Jag ska bara skicka in mitt körkortsgrejs så jag får ett australienskt tillstånd att köra bil i morgon sen är jag klar
Jag har ätit en god sallad från Ica
Jag dansar till Destiny's childs
 
MINUS
Jag har tappat bort den fetaste nyckelknippan som finns till tullbroskolan, till alla dörrar inkl idrottshall med chip in osv........
Jag åt upp hela salladen fast jag var mätt. Mår fett illa just nu
Mina föräldrar är sjuka så jag får göra allt = städa köket, hämta posten, tända i huset, handla åt dem osv. HAHA så lat
Jag måste städa rummet :(
Jag mår illa, asså på riktigt. Känns som att jag inte borde må såhär illa av att ha ätit en sallad? Så är livrädd för att vakna i natt å spy
 
Så nu ska jag fortsätta rensa bland smycken. Har slängt massa gamla. Hatar å slänga saker buhu men måste. Detta är sadly skräp från när jag var 10 år 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0