Dagen

Idag har jag för första gången på typ 2 veckor leeeevt! Körde pappa till tåget vid 9, sen åt jag en god frulle, läste ut min bok och tog bilen till stan. Där köpte jag en speciell nässpray till näsan och en klänning min syster ville ha. Handlade lite på ica och åkte och hämtade min kära mor. Sen drog jag till Sebbe och hängde med honom och Koffe. Världens bästa killar blir alltid så glad efter jag varit med dom <3 Sen körde koffe hem mig i hans nya bmw! Den var så feeeeet!!!!!! Så jäkla häftig.
 
Nu mår jag sådär. Har spottat lite blod (vet ni vill veta) och gjort världens godaste sallad men så är jag mätt. De är något sjukt med mig... Varje gång jag lagar riktigt god och genomtänkt mat blir jag svinmätt när jag är klar (UTAN att ha ätit under tiden).. Asså något är helt fel. Åt lunch vid 2 så borde vara rätt hungrig nu. Något är helt fel i skallen. Så kunde inte med å äta den. Men mamma kommer vid halv 9 så kanske äter lite med henne då. Det händer seriöst varenda gång!!! Men de är så tvärt om och så vrickat att jag undrar var mitt fel ligger.. 
 
Wiiie längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0