crazy

Hade inte tänkt blogga idag för händer ju inte så himla mycket nu direkt ;)
Har iaf mått skit hela dagen. Fått i mig 3 pigelin och tre varma koppen (450 kcal sammanlagt) på två dagar. Har mest sovit idag och nu är all morfin ute ur kroppen och jag har ONT. Så jäkla ont. Framförallt i nacken och senorna i halsen samt bröstkorg, rygg, mage och ljumskarna. De måste ha haft ett sjukt grepp om mig när de opererades för känns som jag har blivit sönderslagen x10. Halsen är inte så farlig, känns som halsfluss. Men kan ju inte äta något annat än flytande vilket jag ändå hade räknat med. Näsan rinner och jag får hostattacker och nysningar om vart annat vilket INTE är skönt när man har ont över allt och inte vill spränga det man opererat i näsan. 
 
Har laddat ner massa filmer hela dagen så har för i natt. Hoppas kunna sova lite fast jag mest sovit hela dagen. Vi får väl se med det :)
 
Tack för alla sms osv. Ni är världens bästa som bryr er hur jag mår <3
 
 


Longing so much for this, can't describe in words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0