crazy thursday

Drog till apoteket vid 8 igår för vi skulle på pop quiz. Väl där var det ingen som ens hade tänkt tanken att dra på det så det blev inget haha... Istället satt vi på golvet i sebbes rum och hade det jättemysigt. Koffe drack cider, Sebbe vin och allt var väldigt tvärt om haha.. Vi tog sjukt roliga bilder när våra ansikten bytte plats med varandra. Ska se om jag får tag i en bild å visa haha.. Sebbe som köpt min systemkamera tog med massa fula bilder som jag lägger ut när jag fått tillbaka mitt minneskort!
 
I helgen är det stor rea på Expertbutiken och jag MÅSTE dit. De har gått i konkurs så de ska ha en sjuk rea hörde jag. Hoppas jag kan fynda en ny bra kamera att ta med mig till Ozzzz.
 
Nu börjar jag jobba. Hörs i morgon efter spat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0