alive

Skulle bara säga att jag lever. Phu vilken dag. Har gått jättebra iaf men narkosen var lika äcklig som jag mindes den och jag kände mig väldigt liten å ynklig där innan jag skulle opereras. Polyperna tas vanligtvis när man är 2-5 år så först hittade de inte mig i papprena och sen när de gjorde det skratta de gött i luckan eftersom jag är så gammal. När jag sedan kom till min bår så hade de lagt fram barnkläder och en dress till min förälder om den ville närvara haha. Gud kände mig gött gammal. Men de byttne snabbt ut det och jag fick opereras väldigt fort pga ett återbud. 
Just nu har jag ont i halsen, känns som om jag har halsfluss och min bedövning är borta så kan inte dricka saft eller något sånt längre för de svider i såren. De rann mycket blod från näsan men jag slapp att spy osv. Men nu får det vara nog med sövning på väldigt länge! Narkos och jag är inte en bra kombo för fem öre. Blir helt cp.. Ush. Hoppas jag är inte är lika skakig, pirrig och rastlös i morgon som jag varit idag. De sa att det var narkosen + de medeciner jag andats in som gjorde mig sån. Kände/känner mig som en drogjunky som inte fått mitt meth på länge och det är inte kul!
Nu ska jag sova igen. I morgon blir de en go dag i sängen. Skönt ändå för såg att de skulle komma en tropisk-storm. Bra timeing :)
 


Lika rörigt som vanligt runt mig. Haha but thats me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0