two weeeeks man

Idag är det två veckor tills jag åker till australien och min biljett har försvunnit jävligt mystiskt från min email.......... Så jäkla typiskt min tur. Är glad jag sa nej när mamma frågade om hon kunde radera den från sin mail. Så de löser sig. Ska även skriva ut mitt visum i morgon på jobbet så de är klart! Har börjat välja lite saker som jag ska ha med mig men ska börja packa ordentligt om en vecka. Sooo excited!! Detta väder tar döden på mig. Nu regnar det bara lite så ska ut och gå om en stund. Idag har jag blivit gödd hos farmor och farfar haha men det är så värt det! :)
 
Har skrivit cv och massa annat som är bra att tänka på. Har skrivit ner vad man måste göra och vad som finns att göra i varje stat och stad. Jag kommer ha mycket mer pengar än vad jag trodde så jag kan inte bli mer än redo för denna resa!
 

Kommentarer
Postat av: Troget fan

Hej. Varför har du inte skrivit på länge? Orolig..

2012-10-02 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0