TRÄNA

 
Känns så himla bra att ha ett troget fan som håller koll på mig <3 Ska bättra mig, lovar haha..
 
Idag har jag jobbat. När jag stod och betraktade matsedeln (älskar mat) så såg jag till min förfasan att det var studiedag torsdag, fredag :'( Först trodde jag mattanterna hade studiedag och blev fett ledsen men sen kom jag på att de va konstigt å då visade det sig att jag är ledig tors-fre... Skit i need cash man! Well well, gött med långhelg. På fredag åker jag till sthlm och springer orientering hela helgen. Känner att jag behöver träna och inte supa... Känner mig rätt f.e.t och det är inte roooligt.... Så ska bo på luftmadrass i en skolsal med klubben och de andra ska springa stafett hela lördagen och jag ska springa min egna bana utan press <3 Sen är det en tävling på söndagen också som alla ska vara med på. 
 
Har precis pratat med sofia som jag ska åka med till australien! Är så glad att vi två ska åka, det känns så himla bra! Vi kommer ha skitkul och vi vill båda två samma saker så längtar ihjäl mig. På måndag är det seriöst bara en vecka kvar. Asså shit! JAG ÄR SÅ JÄKLA SPÄÄND!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0